Ny header

Ni kunde inte bry er mindre, jag vet, men det måste ju ändå nämnas. Visst ser det snyggt ut? Proffsigt!!
 
Se upp allla proffsbloggare för här kommer jag! Hur ska jag skilja mig från mängden av bloggar? Vad har jag som de inte har? Låt mig vända på frågan! Vad har de som jag inte har? Självrespekt. De har självrespekt.
 
Här får ni, så ni kan jämföra!!
 
Gamla:
 
 
Nya:
 
 
#1 - Pia

Fint. Vi är alla unika. Kram och trevlig helg!

Svar: tack! trevlig helg till dig också!
Astrid

#2 - Alice

Tyckte det blev supersnyggt! ^^ Skulle också vilja göra om min lite, men det tar ju sin tid, haha!

Svar: tack!
Astrid

#3 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så kul att göra om bloggen lite :) Så fint det blev!

Svar: tack!
Astrid

#4 - Delila

Superfint!

Svar: tack!
Astrid

#5 - Ylva

Varför heter du Novemberdagar? Du är mycket roligare än så! Ett par saker till; du länkar fel till bloggen, den kommer inte upp när jag klickar på dina kommentarer hos mig. Jag blir ofta anonym här, det är inte meningen...

Svar: julidagar på utsidan, novemberdagar på insidan.

hm, vad konstigt med länkandet, jag ska kika på det!

tack för dina fina kommentarer!!
Astrid

#6 - Pauline Hurtig

jättefint!

Svar: tack!
Astrid

#7 - Wifeey

Tyckte den blev riktigt fin :)
Kul när man kommer in till bloggar o de ändrat om småsaker för de syns verkligen :D

Kram

Svar: ja, eller hur! tack!
Astrid

#8 - Emma Engström

Tycker verkligen att det blev hur fint som helst!! KRAM <3

Svar: tack, kram <3
Astrid

#9 - Carro

Så fint det blev! 😍

Svar: tack!
Astrid

#10 - Therese

Jag gillar denna. Så simpel.

Svar: tack, vad kul att höra!
Astrid

#11 - Lisa

Vad fin den är, duktig du är på att göra header :)

Svar: tack, ja det är rätt kul!
Astrid

#12 - Annie - Stora Små Äventyr

Snyggt och stilrent :)

#13 - Louise Baumgärtner

Haha! Där satt frågan... den var klockren. Och visst är det snyggt;)

#14 - Sara

Riktigt fin header! <3

#15 - MK

Synes det ble en veldig fin header :) Enkel, men samtidig veldig stilren! :)

#16 - Johanna Utterberg

Kul med lite förändring, jättefin!! :)

#17 - wiper

Jag gillar din header för egentligen behövs det inte mer. Skall testa nån gång med bara text

Ha en fin dag
Hälsning
Malin

#18 - sofia

Åh det är verkligen en fin header, grymt jobbat! Älskade blandningen av färgerna :) <3

#19 - Gittan

Jättesnyggt, kul att ändra lite.

#20 - Emilie

Det var en fin header! :)

#21 - Linnéa

Din nya header är ju jättefin! Jag tycker att en enkel och stilren header kan bli tusen gånger finare än en så plottrig som jag har. 🥰

#22 - Jasmine

Kul med förändring!
Jag är också inne på att byta header på min blogg. Den har funnits med i flera år. Samtidigt tar jag mig (undermedvetet kanske) inte tiden att skapa en ny...
Kram

#23 - Linnea

Proffsigt proffsigt, min är ej så proffsig hehe.

Sv: nej fy, hatar att bada. Duscha går mycket fortare, hehe :)

#24 - Ylva

Var har du blivit av? Hoppas allt är bra med dig!